Part 1

22. března 2015 v 19:00 | Lucie |  Things I want to do/see/experience..
Spolu s novým designem jsem se rozhodla tu založit i novou rubriku. Nikdy jsem moc nebyla ten typ člověka, co chce cestovat. Vlastně jsem vždy měla jasný životní plán: dodělat střední a vysokou, najít si přítele, vzít si ho, mít s ním děti, pracovat, umřít. Vcelku jednoduchý a obyčejný život. Cestování nějak vůbec nebylo v plánu a popravdě mě to nikdy ani nijak nelákalo a když mi kamarád s jiskrami v očích povídal o tom, jak jedna naše příbuzná je zrovna na cestě kolem světa a jak by taky hned jel, tak jsem nadšení pouze předstírala, abych nevypadala divně. Vždyť každý chce cestovat. No ne?

Jenže jak šel čas a můj životní plán se s každou "tenotkrát jistě osudovou" láskou měnil, tak mi došlo, že svět vidět chci. Že nechci žít nudný život úťápnuté šedesátnice v těle dvacítky. Došlo mi, že život není o tom, že si hrajeme na dospělé tím, že se tváříme jako pacienti s čerstvě diagnostikovanou rakovinou a ničemu se nesmějeme a jsme děsně vážní, protože takoví přeci dospělí jsou. Vlastně čím více jsem se dospělosti blížila, tím víc jsem se jako dospělá necítila. Ve čtrnácti letech jsem byla úžasným prototypem dospělého člověka, který nemá smysl pro humor a je to ten největší suchar pod sluncem. A čím jsem byla starší, tím víc mi docházelo, že o tom to není. A teď.. jakožto čerstvě dospělý člověk si přijdu naprosto nedospělá a nejsem si jistá, zda mám mít tu odpovědnost, kterou dospělí mají. Vždyť je to hloupost. Dát mně možnost rozhodovat se. Mně. Osobě, která stojí deset minut před regálem s ceráliemi a běhá z jeho jednoho konce na druhý, protože si nemůže vybrat jestli chce ty dobré cerálie s jahodami a nebo ty zdravější bez nich. O výběru oblečení se asi ani zmiňovat nebudu.

Zkrátka a dobře. Když jsem vlastně poprvé vkročila na zahraniční půdu tenkrát v Anglii, tak mi došlo, že to je to co chci. Cestovat po světě.. Ještě více mě k tomu navnadila úžasná Budapešť, kterou jsem měla tu čest navštívit loňské prázdniny.. v ten den jsem si začala psát seznam. Seznam zemí, které chci navštívit. A poté.. po nějaké době mi došlo, že pro to, abych zažila úžasné věci nepotřebuji navštěvovat různé země. Že nezáleží na tom, kde jsem, ale s kým tam jsem. A proto jsem začala pomocí mnou oblíbeného serveru weheartit.com shromažďovat fotky a obrázky věcí, které bych chtěla vidět, dělat či zažít. A v rámci inspirace jsem se rozhodla se o to s vámi podělit prostřednictvím článků. Třeba vás to také inspiruje k založení svého vlastního To experience listu.

Untitled

1. Romantická večeře po Eiffelovkou
Asi bych vás měla předem varovat, že jsem romantická duše a proto se zde bude nacházet obrovské množství věcí a činností, které jsou jako by jste je vytrhli z přeslazeného amerického filmu. A možná právě proto je chci zažít. Abych dokázala, že i takové věci se opravdu mohou stát v opravdovém životě. A večeře pod svítící Eiffelovkou.. co víc si přát? Kromě toho být tam s tím koho milujeme.

(29) Pin de AfricanBellaGems em Love | Pinterest

2. Tanec v dešti
Aby jste to nepochopili špatně. Opravdu není mým snem, aby mě můj přítel nacpal do kalužiny a tam se mnou zatočil takovým způsobem, aby mě tou špinavou vodou ohodil od hlavy až k patě, jako to téměř vypadá na obrázku, jen s tím rozdílem, že té slečně se to asi líbí. Přála bych si, aby to bylo v létě. Venku bude ustávat déšť a slunce se bude opět pomalu drát na oblohu, oba dva budeme promoklí až na kost, z blízké kavárny se bude ozývat hudba.. a my si v tom teplém dešti zatancujeme. Prostě jen tak. Protože to prostě budeme v tu chvíli cítit, jako něco správného co prostě chceme dělat.

Purity | via Tumblr

3. Žárovky
Strašně bych si někdy přála jít na nějakou párty nebo na trh (což bych řekla že je na obrázku), který bude takto osvětlený. Má to totiž neuvěřitelné kouzlo.

Untitled

4. Polibek s výhledem na rozsvěcující se město
Není co dodat.

Virtual Dream | via Tumblr

5. Ranní procházka po pláži
Upřímně doufám, že se mi toto podaří na letošní dovolené. Prostě si ráno přivstat, když je teplota ještě kolem 20°C a je příjemně. Slunce pomalu vychází, nikde není ani noha.. a za pouhé doprovodu zvuku šumění moře se procházet po studeném, vodou nasáklém písku a nechat si ranním mořem omývat nohy. A přemýšlet.. a užívat si okamžik.

Tall guys😍😭

6. Polibek na čelo
Z neznámého důvodu mi polibek na čelo přijde mnohem romantičtější než polibek na rty.. jako by to bylo jedno z největších vyjádření lásky, které můžete dát. Jako by jste tím říkali, jak moc toho druhého zbožňujete a že nikdy nechcete, aby odešel z vašeho života. Že je vaším vším.

Pretty

7. Ranní New York
Obrázky tohoto typu se zde objeví ještě hoooodněkrát. Mám prostě city skyline velice ráda.. stejně jako miluji přírodu, tak mám ráda i města.. prostě me fascinují. A New York jsem vždy chtěla navštívit (i když nemůžu se stoprocentní jistotou tvrdit, že se v tomto případě opravdu jedná o New York).

💏

8. Výlet na nějaké magické místo
Toto místo mne učarovalo už jen tím, jak je tajemné a opuštěné. Strašně se mi líbí představa, že jsme jen dva, kteří se v danou chvíli na onom místě nachází a jediné, co nám dělá společnost je západ slunce.

9. Východ slunce v New Yorku po druhé

london

10. Londýn
Je to jedno z míst, kam bych se rozhodně chtěla vrátit. Protože Londýn je prostě Londýn. A tentokrát se na jeho prohlídku vydám najezená, vyspalá a zkrátka a dobře zcela připravená pojmout všechny jeho krásy.

11. Město
Někdy bych chtěla zažít takovýto pohled na město. Je to fascinující.

V
12. Noční let
V životě jsem ještě neletěla "normálním" letadlem.. nevím jak se nazývají. Dopravní letadla? Nejspíše. A strašně moc bych si přála letět v noci a vidět rozsvícené kontinenty z vrchu (a mimo jiné i přežít let).

add a caption13. Svatební fotografie
Přála bych si mít ve svém svatebním albumu nějakou podobnou fotku. Protože já jsem zcela nenapravitelný sunset & sunrise lover.

14. Hlouposti s tím, do koho jsme zamilovaní

Amsterdam

15. Amsterdam
Dnes poslední "kousek". Amsterdam. Město snů. Vypadá prostě naprosto dokonale. Rozhodně je to jedno z měst, které bych chtěla za svůj život navštívit. I kdyby jen na den.

Pro dnešní den tedy vše. Pokud máte také nějaké inspiritavní obrázky, nápady či návrhy, tak je piště do komentářů (nebo vkládejte odkazy). Budu jen ráda. Doufám, že se v brzké době můžete těšit na pokračování.

1 člověk ohodnotil tento článek.